Pro zobrazení kompletních údajů o vozidle je třeba se přihlásit / registrovat.

registrace - firma registrace - osoba
Typ aukce: Elektronická aukce STANDARDNÍ CA - garantovaná Všeobecné podmínky
Detail aukce: 2020AA004 Popis aukce
Aukce začíná: 13.02.2020 15:00
Aukce končí: 17.02.2020 11:00 Aukce byla ukončena
Aukce byla ukončena

Volkswagen Passat Variant VI. 2,0 TDI Aukční číslo: 19


První registrace: 2007
První registrace ČR: 2011
Stav ukazatele km: 250902
Zdvihový objem (ccm): 1968
Výkon (kw): 103
Palivo: nafta
Původ: Individuální dovoz Německo
Poznámka: U vozidla je nutné vyměnit provozní kapaliny. Položka stav tachometru, uvedený u vozidla, je stav počítadla, nikoliv skutečný nájezd ujetých kilometrů. Za tuto případnou rozdílnost neručíme.
Sazba DPH: 0%
Umístění vozidla: Autobazar Car Aukce
Barva: modrá tmavá
VIN:    WVWZZZ3CZ8E038781 - prověřit VIN CarDetect
STK: 10/2021
Výbava vozidla: Centrální zamykání, Mlhovky, Al. kola, ABS, ESP, Airbagy 6x, Autorádio, Klimatizace automatická dvouzonová, El. zrcátka, el.polohovatelné sedadlo řidiče, Sedadla vyhřívaná přední, El. okna
Stav vozidla: Vozidlo v době prohlídky pojízdné, vizuálně nepoškozené. Motor: studený start pouze s vnějším zdrojem – vadný(slabý) akumulátor, po zkušební jízdě a ohřevu již zatepla startoval. Běh motoru po ohřátí vyhovující, výkon subjektivně nesnížená, hlučný (opotřebený) setrvačník, opotřebené turbo zatím bez výraznějšího zvukového projevu. Převodovka: 6 R manuální řazení v rámci krátké zkušební jízdy bez problémů Karoserie: obvyklé oděrky z provozu, podřená karoserie na levé i pravé straně, počínající koroze (lemy, PP blatník) Podvozek a brzdy: zvýšené vůle podvozku, opotřebené tlumiče, brzdí, stav obložení: zadní na výměnu, přední cca 50 % chybějící šrouby v kolech! Pneu: 205/45 R17 zimní, vzorek cca 8 mm - zánovní Interiér,ovladače,příslušenství: funkčnost základních prvků ovládání vyzkoušena (zamykání,stěrače, ostřikovače, klima,provozní osvětlení,stahovačky, el. zrcátka, rádio) zjevné závady: nefunkční ostřiky (kapalina? nezjišťováno) nefouká ventilátor – nelze ověřit funkce klima a topení Rezerva, trojúhelník – stav blíže nezjišťován. Diagnostika: OBD2: kontrolka MIL nesvítí OBD2 readiness: v pořádku počet emisně validních chyb: 0 Rozšířená: motor : chyba P3007 čidlo polohy vačky – pravděpodobně předchozí výměna rozvodového řemene bez kontroly diagnostikou a korekce natočení vačkových kol (?) brzdy: bez chybových hlášení airbagy: bez chybových hlášení korekce vstřikovačů: VAG kanál 13 – nízké (0 až 0,25 mg/zdvih) přepady vstřikovačů: VAG kanál 23 – rozdíl do 10 % = lze předpokládat celkově dobrý stav vstřikovačů Závady dle předávacího protokolu: oděrky laku karosérie,