Přihlášení / registrace
Pro zobrazení kompletních údajů o vozidle je třeba se přihlásit / registrovat.

registrace - firma registrace - osoba
Typ aukce: Kamenná aukce - E - garantovaná Všeobecné podmínky
Detail aukce: 2022K006_E aukce Popis aukce
Aukce začíná: 08.08.2022 10:00
Aukce končí: 08.08.2022 11:40 Aukce byla ukončena
Aukce byla ukončena
Dokumenty aukce

Škoda Rapid 1,2 TSI FRESH Aukční číslo: 67

Vyvolávací cena: 180 000,- Kč Aktuální cena: 0,- Kč
První registrace: 2016
První registrace ČR: 2016
Stav ukazatele km: 132786
Zdvihový objem (ccm): 1197
Výkon (kw): 66
Palivo: benzín
Původ: Zakoupeno nové v ČR
Poznámka: U vozidla je nutné vyměnit provozní kapaliny. Položka stav tachometru, uvedený u vozidla, je stav počítadla, nikoliv skutečný nájezd ujetých kilometrů. Za tuto případnou rozdílnost neručíme. Prodej vozu z majetkové podstaty dlužníka - nebude vystavena faktura.
Sazba DPH: 0%
Umístění vozidla: CarAukce Kolín
Barva: bílá
VIN:    TMBAA6NH6G4016483 - prověřit VIN CarDetect
STK: 06/2022
Výbava vozidla:
Stav vozidla: Zkušební jízda vozidla nebyla provedena, vozidlo nepojízdné, dlouhodobě odstavené, nelze nastartovat, AKU zcela vybitá. Technický stav vozidla byl zjištěn na základě provedení bezdemontážní nediagnostické znalecké prohlídky dne 24.1.2022, při prohlídce vizuelně přístupných míst, dále z předložených spisových dokladů a informací sdělených od zást. zadavatele posudku, kterými byly sděleny jim známé informace o vozidle. Informace od zástupce vlastníka resp. provozovatele vozidla o technickém stavu, vybavení, jízdních a užitných vlastnostech předmětného vozidla, o technickém stavu, vadách a poškozeních, informace o dosud provedených významných opravách, výměnách nebyly zjištěny ani sděleny. KAROSERIE: - lakování karoserie provedeno odstínem bílé UNI barvy „Candy“, lakování je předp. továrně původní, středního lesku, úměrný stav stáří - lakování má místy drobné optické vady a drobná povrch. poškození plynoucí z běžného provozního užívání (/tzv. parkovací škody apod.), provozní oděrky a povrch. rýhy zejména na exponovaných místech (okolí klik dveří, hrany dveří, prahy apod.) - stav obvyklý a úměrný ke stáří a počtu km - vlivem dlouhodobého odstavení vozidla, vystavení vnějším klimatickým vlivům a neprovádění mytí a údržby je vozidlo zvýšeně znečištěno (prachem, spadem, nečistotami). Exponované části (spáry dílů, prohlubně, světlomety, těsnění apod.) jsou narušené mechem - místy povrch. otěry, oděrky a rýhy laku vnějších ploch karoserie (dveří, blatníků, bočnic, apod.) - na několika místech všech vnějších dílů karoserie jsou patrná poč. korozivní bodová narušení - rýhová oděrka laku LZ bočnice vedle LZ skupinové svítilny - kráterkové odlupky laku (2x) a místy plošné rýhové podření na lemu výkroje kola PZ bočnice nad kolem - kráterkové odlupky laku a narušení mechem P prahového nosníku pod pravým středním „B“ sloupkem, narušení mechem zadního spodního rohu PP dveří - s ohledem k déledobému odstavení, neprovozování vozidla, nemytí nelze vyloučit poč. korozivní narušení uzavřených dutin skeletu karoserie, podběhů, podlahových dílů aj. - s ohledem k dlouhodobému odstavení vozidla a k předp. kondenzaci vlhkosti v dutinách dílů karoserie riziko poč. korozivního narušení uzavřených nosníků a dutin skeletu karoserie, podlahových dílů, podběhů, prahů apod., riziko narušení antikorozních vlastností skeletu karoserie VÝBAVA KAROSERIE: - interiér vozidla: opticky nepoškozený, běžně provozně opotřebený, místy provozně znečištěný, po vyčištění předp. ve stavu obvyklém a úměrném ke stáří a počtu km - vlivem dlouhodobého odstavení vozidla, neprovádění čištění, vysávání a údržby je interiér více znečištěn (prachem, nečistotami), zvýšeně zapáchající „zatuchlostí“, riziko zvlhnutí, zmapovatění a narušení plísněmi vnitřních výplní interiéru vozidla (výplní a krytů dveří, podběhů, pedálové stěny, podlahových koberců, potahů a izolačních nebo protihlukových výplní vč. výplní zavazadlového prostoru a víka kufru) vlivem dlouhodobého uzavření interiéru, nevětrání, neprováděné údržby a ošetřování, riziko provlhnutí zavazadlového prostoru vč. prostoru pod podlahovým kobercem kufru - předpokl. zapáchající ventilační a klimatizační soustavy, riziko plísní, předp. nedostatku chladícího média R124, zápach z ventilační soustavy (nutné vyčištění a doplnění chladícího média) - riziko ztížené pohyblivost táhlového mechanismu stěračů (riziko zaoxidování) - čelní sklo a ostatní zasklení: opt. nepoškozená, bez vad a poškození, zadní sklo a skla zadních bočních dveří jsou opatřené zatmavením (černé fólie) atest 8SD 3547 - světlomety: opt. nepoškozené - sedadla: potahy černá látka, potahy běžně provozně znečištěné, běžně a úměrně provozně opotřebené, místy znečištěné vnitřní výplně dveří - kontrolní přístroje a ovládací prvky palubní desky a vnitřní výbavy kabiny: opticky nepoškozené, dle sdělení do doby odstavení vozidla funkční, bez poškození a vad, dle zaslané foto funkční, při prohlídce neověřeno (zcela vybitá AKU baterie) - z důvodů zcela vybité AKU baterie a nefunkčního dálkového centrálního zamykání nebylo možné otevřít kufr vozidla a zkontrolovat zavazadlový prostor a rezervní kolo, nebylo možné otevřít žádné ze dveří kromě dveří u řidiče (otevřené klíčkem) - k vozidlu byl předložen 1 ks klíčku od vozidla (viz. foto) vč. (nefunkčního) dálkového centrálního zamykání - místy podřené spodní plast. kryty pod motorem - nárazníky: plastové, lakované, povrch. oděrky a rýhy LP rohového zaoblení př. nárazníku ve spodní části (pravděp. od obrubníků), plošné rýhové podřený spodní části zadního nárazníku v PZ rohovém zaoblení, částečně porušené slícování zadního nárazníku na obou bocích se zadními bočnicemi (předp. Předchozího deformačního nárazu (viz. četné plošné popraskání laku od tvarové deformace plastu nárazníku (viz. foto). Model „Fresh“ je standartně vybaven zadními parkovacími senzory, zadní nárazník na vozidle není jimi vybaven, nelze vyloučit v minulosti provedenou výměnu zadního nárazníku z důvodů poškození. - riziko poškození (od hlodavců „vykousání“ tlumících a izolačních výplní za motorem na pedálové stěně (riziko poškození el. vodičů od hlodavců) - vlivem dlouhodobého odstavení vozidla riziko oxidačního či korozivního narušení el. spojů svazků elektroinstalace karoserie, dveří a motoru, MOTOR, PŘEVODOVKA: - motor: 1.2 12V, zážehový, typ: CJZ, 66 kW, motor při prohlídce z důvodů zcela vybité AKU baterie nebylo možné nastartovat, motor dle sdělení do doby odstavení před cca 3 rokem funkční, stav a stáří olej. náplní a filtrů (nezj.) - dílčí netěsnosti vzlínáním a rosením v exponovaných místech motoru, místy znečištění od úniku oleje ve spodní části, hnací agregát zvýšeně provozně znečištěn, četná oxidace a poč. koroze příslušenství motoru (obvyklý úměrný stav), zvýšená celoplošná oxidace bloku motoru a ALU příslušenství, alternátoru - nelze zcela vyloučit riziko narušení motoru korozivními zplodinami a kondenzovanou vlhkostí ve styčné ploše pístních kroužků a stěn - výfukové potrubí: celoplošné narušení střední korozí, celoplošná koroze předního, středního a sběrného potrubí motoru, poč. destruktivní koroze zadního tlumiče výfuku (riziko netěsností) - AKU baterie zn. MLA MOLL 59 Ah, 12 V – zcela bez kapacitní účinnosti, vybitá, akumulátor: při prohlídce neumožňuje spuštění motoru - nemožnost ověření stavu výfukového potrubí (spodek vozidla nepřístupný pro zarůstající trávu pod vozidlem) - kouřivost a hlučnost motoru: při prohlídce nezjištěná - palivová a chladící soustava: opt. těsná, bez závad - riziko kondenzace vlhkosti a plísňí v torpédu a v motorovém prostoru - převodovka: PED, mechanická 5. stupňová, opt. těsná, bez úniku oleje, na opticky přístupných místech běžně provozně znečištěná, dle sdělení funkční, předp. bez provozních závad, - spojka: stav a funkčnost při prohlídce neověřená (nelze nastartovat), chod pedálu bez závad PŘEDNÍ NÁPRAVA: - hnací, řídící, pérování: vzpěry McPherson (vinuté pružiny s teleskopickými tlumiči pérování - opt. těsné, nezj. účinnosti) - místy plošná povrch. koroze prvků nápravy, ramen, závěsů, stabilizátorů, poloos apod. (zvýšené korozivní narušení neúměrně stáří a km) - nemožnost ověření stavu podvozkových skupin (spodek vozidla nepřístupný pro zarůstající trávu pod vozidlem) - vůle dílů nápravy a zavěšení kol, stav opotřebení dílů (čepů, manžet, ložisek apod.) nezj. - ráfky: ocelové, černě lakované, bez deformací, místy povrch. oděrky, otěry a povrchová koroze, plastové (neorig.) „puklice“ kol (četně podřené) ŘÍZENÍ: - s posilovačem, soustava těsná, bez nadměrné provozní vůle (měřeno na volantu), dle sdělení do doby odstavení funkční, bez závad, místy poč. povrch. koroze dílů a táhel řízení ZADNÍ NÁPRAVA: - hnaná tuhá nápravnice, pérování: vinuté pružiny s teleskopickými tlumiči pérování (opt. těsné, povrch. koroze, nezj. účinnosti) - místy poč. povrch. koroze zadní nápravnice, ramen a dílů, (zvýšené korozivní narušení neúměrně stáří a km) - nemožnost ověření stavu podvozkových skupin (spodek vozidla nepřístupný pro zarůstající trávu pod vozidlem) - ráfky: ocelové, černě lakované, bez deformací, místy povrch. oděrky, otěry a povrchová koroze, plastové (neorig.) „puklice“ kol (četně podřené) BRZDOVÁ SOUSTAVA: - brzdová soustava: s posilovačem, s ABS, brzdová soustava na opticky přístupných místech celistvá, funkčnost a brzdná účinnost nezjištěná, dle sdělení do doby odstavení bez závad, místy poč. povrch. koroze brzd. potrubí, plošná povrchová koroze kolových brzdových mechanismů, třmenů, činných ploch předních brzdových kotoučů, brzd. třmenů, zadních brzd. bubnů apod. - činná plocha předních brzd. kotoučů poč. opotřebená (poč. hrana opotřebení na vnějším obvodu kotouče), celoplošná koroze vč. činné plochy, brzdové segmenty nezj. tloušťky - poč. korozivní narušení všech mechanismů kolových brzd - všech brzdových kotoučů a třmenů, riziko nepohyblivosti resp. „zareznutí“ brzdových třmenů (doporuč. rozložení, vyčištění, zabroušení, rozpohybování) - možné riziko zavzdušnění brzdové soustavy či znehodnocení brzdové kapaliny (doporuč. výměna dle výrobce min. každé 2 roky) - parkovací brzda: při prohlídce pohyblivá, riziko „přireznutí“ lanovodů - riziko oxidačního nebo korozivního narušení ložisek kol - poč. koroze tělesa podtlakové komory posilovače brzd Ostatní skupiny a podskupiny vozidla lze považovat za běžně opotřebené ve vztahu ke sdělenému (zjištěnému) počtu ujetých km a době provozu. Předmětné vozidlo lze považovat opticky i technicky za běžně provozně opotřebené, obvyklých vzhledových vlastností, s ohledem k déledobému odstavení (dle sdělení cca 3 roku), neprovozování, neprovádění údržby a ošetřování, zvýšenému korozivní narušení podvozkových skupin, dílů kolových brzd apod. (neúměrně stáří a km) celkově ve stavu horším než obvyklém a úměrném v porovnání s etalonovým vozidlem s úměrným opotřebením za dobu provozu a počet ujetých km. Vozidlo lze uvažovat za běžně provozně opotřebené, odpovídající služebnímu (firemnímu) vozidlu. Závady dle předávacího protokolu: svítí servis, oděrky a škrábance po voze, vybitá AKU
Pro účast se nejprve přihlašte.

Seznam vozidel