Přihlášení / registrace
Pro zobrazení kompletních údajů o vozidle je třeba se přihlásit / registrovat.

registrace - firma registrace - osoba
Typ aukce: Elektronická aukce STANDARDNÍ CA - garantovaná Všeobecné podmínky
Detail aukce: 2022AA022 Popis aukce
Aukce začíná: 19.09.2022 14:00
Aukce končí: 23.09.2022 10:01 Aukce byla ukončena
Aukce byla ukončena

Opel Astra 1,7 CDTI Aukční číslo: 4

Vyvolávací cena: 77 000,- Kč vč. DPH
První registrace: 2010
První registrace ČR: 2018
Stav ukazatele km: 152011
Zdvihový objem (ccm): 1686
Výkon (kw): 92
Palivo: nafta
Původ: Individuální dovoz Německo
Poznámka: U vozidla je nutné vyměnit provozní kapaliny. Položka stav tachometru, uvedený u vozidla, je stav počítadla, nikoliv skutečný nájezd ujetých kilometrů. Za tuto případnou rozdílnost neručíme. POZOR: K vozu nebylo odevzdáno ORV!
Sazba DPH: 0%
Umístění vozidla: CarAukce Kolín
Barva: šedá
VIN:    W0LPE6EF9AG072872 - prověřit VIN CarDetect
STK: 10/2019
Výbava vozidla:
Tónovaná skla, Tempomat, Senzor stěračů, Posilovač řízení, Palubní počítač, Multifunkční volant, Nastavitelný volant, Klimatizace automatická, ESP, El. zrcátka, El. okna, Centrální zamykání s DO, Audio originál, Al. kola, ABS, Airbagy 6x
Tónovaná skla, Tempomat, Senzor stěračů, Posilovač řízení, Palubní počítač, Multifunkční volant, Nastavitelný volant, Klimatizace automatická, ESP, El. zrcátka, El. okna, Centrální zamykání s DO, Audio originál, Al. kola, ABS, Airbagy 6x
Stav vozidla: Vozidlo bylo v době prohlídky pojízdné. Dle PP dlouhodobě odstaveno, cca 4 roky. Motor + spojka Motor funkční, start dobrý, proveden za pomoci náhradního zdroje, vadný akumulátor. Výkon motoru subjektivně snížený. Povrchová koroze výfukového potrubí. Chybí vrchní plastový kryt motoru. Dále běžné provozní opotřebení. Doporučena celková kontrola. Spojka, záběr plynulý, zdvih pedálu v normě. Převodovka Manuální – 6°. Řazení rychlostních stupňů funkční, dobré. Dále běžné provozní opotřebení. Zjevné vady nezjištěny Rozvodovka, přídavné převody, kloubové hřídele Běžné provozní opotřebení skupiny. Přední náprava + mech. řízení Běžné provozní vůle v uložení. Běžné provozní vůle v kulových čepech a čepech řízení. Snížená účinnost per a tlumičů pérování. Běžné provozní opotřebení neoriginálních litých disků kol. Zadní náprava Běžné provozní vůle v uložení. Snížená účinnost per a tlumičů pérování. Běžné provozní opotřebení neoriginálních litých disků kol. Brzdový systém Provozní brzda funkční, účinek snížený, vlivem koroze brzdových kotoučů. Parkovací brzda funkční (elektromechanická). Koroze brzdových kotoučů. Skříň karoserie Karoserie běžně provozně opotřebovaná, běžná provozní poškození a vady laku. LP dveře, oděrky laku. LZ dveře, oděrky laku, místy drobný důlek. PZ blatník, oděrky, lak místy oprýskaný. PZ dveře, oděrky laku. PP dveře, oděrky laku. Střecha, oděrky, odlupuje se černý lak ze střešních lišt. Příslušenství a výbava karoserie Interiér běžně opotřebovaný, znečištěný silněji. Odlepené čalounění stropnice. Chybí podlážka zav. prostoru. Nefunkční klimatizace. Čelní sklo, drobné provozní praskliny. Chybí sklo P zpětného zrcátka. Matné kryty předních světlometů – mikrotrhliny. Přední nárazník, odřený ve spodní části, lak místy oprýskaný. Zadní nárazník, oděrky v okolí RZ. Závady dle předávacího protokolu: AKU KO, motor zhasíná, servo, dlouhodobé stání cca 4 roky, nepojízdné, oděrky a škrábance po celém voze