Vozidlo bylo v době prohlídky nepojízdné.
Motor + spojka
Motor funkční, start dobrý, proveden za pomoci náhradního zdroje, vadný akumulátor. Výkon motoru
nelze posoudit provozem. Dojezd na Ad-Blue cca 1 700 km. Povrchová koroze výfukového potrubí.
Doporučena kontrola.
Převodovka
Automatická. Porucha. Řadicí páka zablokovaná v poloze „N“ - neutrál. Nelze posoudit provozem.
Nutná celková kontrola, případně oprava.
Rozvodovka, přídavné převody, kloubové hřídele
Nelze posoudit provozem. Doporučena celková kontrola.
Přední náprava + mech. řízení
Nelze posoudit provozem. Odřené lité disky kol. Doporučena celková kontrola.
Zadní náprava
Nelze posoudit provozem. Odřené lité disky kol. Doporučena celková kontrola.
Brzdový systém
Nelze posoudit provozem. Koroze brzdových kotoučů. „Měkký“ brzdový pedál. Doporučena celková
kontrola.
Skříň karoserie
Karoserie běžně provozně opotřebovaná, běžná provozní poškození a vady laku. Kapota motoru,
oděrky laku, lak místy oprýskaný. LP dveře, oděrky, drobná promáčklina ve spodní části. LZ dveře,
oděrky, drobné promáčkliny. LZ blatník, promáčklina na lemu. Víko zav. prostoru, oděrky, nelze
otevřít. PZ blatník, oděrky, škrábance. P práh, deformovaný v přední části.
Příslušenství a výbava karoserie
Interiér běžně opotřebovaný a znečištěný. Poškozená hlavice řadicí páky. Klimatizace v době prohlídky
funkční. Čelní sklo, drobné provozní praskliny. Přední nárazník, oděrky, odřený P lem
Závady dle předávacího protokolu: provozní oděrky aškrábance po celé karosérii, vadné čidlo, vadné brzdy, nepojízdné,neřadí,