Vozidlo bylo v době prohlídky pojízdné. Vozidlo zjevně delší dobu odstaveno.
Motor + spojka
Motor funkční, start dobrý, proveden za pomoci náhradního zdroje, vadný akumulátor. Svítí diagnostická kontrolka motoru. Výkon motoru odpovídá typu. Po zahřátí motoru na provozní teplotu mírně zvýšená kouřivost (světlý dým). Motorový prostor silně znečištěný. Poškozená izolace dělící stěny motorového prostoru. Koroze výfukového potrubí. Doporučena celková kontrola, případně oprava.
Spojka, záběr plynulý, zdvih pedálu v normě.
Převodovka
Manuální – 6°. Řazení rychlostních stupňů funkční, dobré. Dále běžné provozní opotřebení.
Rozvodovka, přídavné převody, kloubové hřídele
Běžné provozní opotřebení skupiny
Přední náprava + mech. řízení
Běžné provozní vůle v uložení. Běžné provozní vůle v kulových čepech a čepech řízení. Snížená účinnost per a tlumičů pérování. Běžné provozní opotřebení litých disků kol.
Zadní náprava
Běžné provozní vůle v uložení. Snížená účinnost per a tlumičů pérování. Běžné provozní opotřebení litých disků kol.
Brzdový systém
Provozní brzda funkční, účinek snížený, vlivem koroze brzdových kotoučů. Parkovací brzda funkční, účinek dobrý.
Skříň karoserie
Karoserie běžně provozně opotřebovaná, běžná provozní poškození a vady laku. Kapota motoru, oděrky, plíseň na izolaci. PZ dveře, odřený lem, promáčkliny.
Příslušenství a výbava karoserie
Interiér běžně opotřebovaný, znečištěný velmi silně. Funkčnost a účinnost klimatizace nelze vzhledem k nízké vnější teplotě objektivně posoudit, pravděpodobně funkční. Čelní sklo, drobné provozní praskliny. Přední nárazník, na několika místech odřený. Zadní nárazník, na několika místech odřený.
Závady dle předávacího protokolu: vybitá AKU, svítí závadamotoru, svítí sevořízení, ESP a tlak v pneu, kola a karoserie od mechu, znečištěný interiér