Vozidlo bylo v době prohlídky pojízdné.
Motor + spojka
Motor funkční, start dobrý. Výkon motoru odpovídá typu. Povrchová koroze výfukového potrubí. Zvětšené vůle v dvouhmotovém setrvačníku. Doporučena celková kontrola, případně oprava.
Spojka, záběr plynulý, zdvih pedálu v normě.
Převodovka
Manuální – 5°. Řazení rychlostních stupňů funkční, dobré. Dále běžné provozní opotřebení.
Rozvodovka, přídavné převody, kloubové hřídele
Běžné provozní opotřebení skupiny
Přední náprava + mech. řízení
Běžné provozní vůle v uložení. Běžné provozní vůle v kulových čepech a čepech řízení. Zvětšené vůle v táhlech stabilizátoru. Snížená účinnost per a tlumičů pérování. Běžné provozní opotřebení ocelových disků kol + plastové kryty.
Zadní náprava
Běžné provozní vůle v uložení. Snížená účinnost per a tlumičů pérování. Běžné provozní opotřebení ocelových disků kol + plastové kryty.
Brzdový systém
Provozní brzda funkční, účinek dobrý. Parkovací brzda funkční, účinek dobrý.
Skříň karoserie
Karoserie po opravě, běžně provozně opotřebovaná, běžná provozní poškození a vady laku. Kapota motoru, oděrky laku. LP blatník, oděrky, koroze, zejména ve spodní části u prahu. LP dveře, po opravě laku, oděrky, drobné promáčkliny. LZ dveře, po opravě laku, oděrky, drobné promáčkliny. LZ blatník + bočnice, po opravě, koroze lemu. Víko zav. prostoru, oděrky, mírné promáčkliny. PZ blatník + bočnice, po opravě laku, oděrky, drobné promáčkliny, koroze lemu. PZ dveře, po opravě, oděrky, škrábance. PP dveře, po opravě, oděrky, škrábance. PP blatník, oděrky, škrábance, drobné promáčkliny, koroze ve spodní části u prahu. P práh, koroze. L práh, místy koroze. P boční rám střechy, promáčklina nad oknem zav. prostoru.
Příslušenství a výbava karoserie
Interiér běžně opotřebovaný, znečištěný silněji. Nadměrně opotřebovaný věnec volantu. Klimatizace v době prohlídky funkční. Zakódované rádio. Poškozená povrchová úprava tlačítek autorádia. Čelní sklo, drobné provozní praskliny. Přední nárazník, odřené lemy, silně odřený P roh + bok, vady laku. Zadní nárazník, odřené lemy, odřený P roh, běžná provozní poškození laku.
Závady dle předávacího protokolu: oddělené rádiso, plast nedoléhá od rádia, chybí víčko nádrže, manžeta řadídí páky nesedí, oděrky a škrábance po celém voze